... os med de rare flyttefolk. Effektiv flytning når det er bedst!
Råd og vejledning: +45 36 45 70 00
Står din virksomhed og har brug for lagerplads, enten til arkivopbevaring, møbelopbevaring, kontorinventar eller bøger, så har vi løsningen på vores lagerhotel.
Både advokater og revisorer har et stort behov for opbevaring af arkiv med afsluttede sager, men også andre virksomheder kan have behov for opbevaring af f.eks. gammelt regnskabsmateriale. Ved at opbevare dette på fjernlager, frigøres nogle kvadratmeter i virksomheden, der ganske sikkert kan bruges mere effektivt. Vi har mulighed for forsvarlig opbevaring af sagsmapper og bilag, enten i arkivæsker på hylder eller i flyttekasser på paller.
Vi kan sørge for nedpakning og afhentning af materialet, og kan – hvis behovet opstår – levere enkeltsager eller kasser med bilag, og afhente materialet igen. Vi kan levere fra dag til dag. Hvis det haster, kan vi naturligvis også klare det.
Hvis din virksomhed har overskudsmøbler og kontorinventar, der ikke er i brug, har vi mulighed for at fungere som pluklager. Vi kan opbevare møblerne i lukkede containere eller små rum.
I vores 5000 m2 store lagerhal har vi endvidere mulighed for at fungere som lagerhotel og self storage for virksomheder, der forhandler varer, de ikke selv har plads til. Vi kan fungere som permanent lager eller midlertidigt lager, alt efter virksomhedens behov.
Kontakt os for et uforpligtende tilbud på opbevaring på vores lagerhotel på tlf. 36 45 70 00 eller mail info@dupont-flytning.dk. Med mange tilfredse kunder i bl.a. København, på Frederiksberg & Amager - herunder en del advokater, der får opbevaret deres arkiver på vort lager på en billig og nem måde, står vi klar til også at tage imod jeres arkiver eller møbler!
Som flyttefirma tilbyder vi totalløsninger og opbevaring inden for flytning, bl.a.: